Menu

Spuštění e-shopu – změny v platbě a dodání

Na základě požadavků mnohých zákazníků jsme do našeho prodejního systému doplnili možnost zaslání objednaného zboží na výdejní místa Zásilkovny. Vzhledem k rozumným cenám Zásilkovny i pro zasílání do zahraničí jsme nastavili možnost zaslání zboží i na Slovensko. Spolupráce s dalšími přepravci, kteří se specializují především na balíky, není pro naše malé a lehké zboží cenově výhodná. Možnost zaslání Českou poštou, kde jsou naše zásilky jako doporučená psaní (s dobírkou či bez) zůstala, ceny máme nastavené dle ceníku ČP.

Kromě platby na dobírku je možnost platby předem zatím jen prostřednictvím bankovního převodu. Jednáme s novou bankou o rozumnějších poplatcích pro platební bránu, novou bránu pro platby kartou spustíme během března. Děkujeme za pochopení.

Komentáře k článku (14)

Napsat komentář
  1. Prosím, dejte mi vědět, až otevřete opět e-schop, nikdy to nestihnu. Děkuji Vařeková

  2. Dobrý den,

    nějak nejsem schopen najít Váš eshop. Můžete mě prostím nasměrovat?
    Děkuji,

    Michal

    1. Dobrý den,

      náš eshop je v provozu, na hlavní straně webu pod sekcí OBCHOD, zboží je zatím dost. Děkujeme.

  3. Dobrý den,
    chtěla bych si objednat pár pytlíků ve vašem e-shopu, ale zdá se, že ještě nefunguje.
    Nebo dělám něco špatně?

    Pěkný den,
    Blanka Lattenbergová

    1. Dobrý den,

      náš eshop je v provozu, na hlavní straně webu pod sekcí OBCHOD, až si vyberete do košíku, tak košík najdete vpravo nahoře pod ikonkou nákupní tašky. Děkujeme.

  4. hezký podvečer, sleduji kdy bude možno objednat pytlik wrapaček a chtěla jse se podívat na seznam výdejních mist, ale nefunguje to, takže nevím zda v mém blízkém okoli výdejní místo je. děkuji

    1. Dobrý den,

      náš eshop je v provozu, na hlavní straně webu pod sekcí OBCHOD, můžete si objednat. Na konci objednávky je výklopný seznam s výdejními místy Zásilkovny.
      Jestli to nenajdete, napište nám na mail wrap-up@seznam.cz Vaši adresu a my Vám nejbližší výdejní místo vyhledáme.
      Děkujeme.

  5. Dobrý den
    Jak je možno si přes e-shop pytlík objednat? Nikde nemohu najít nějaký přístup do nákupního košíku, jak je v e-shopech obvyklé.

  6. Děkuji za otevření eshopu. Svůj vybraný pytlík jsem si objednal jen tak tak, již je vyprodán 🙂 . Přeji spoustu spokojených zákazníků.

    1. To jste měl štěstí, nyní je eshop opět vyprodán komlpletně a znova se bude spouštět až v polovině května.

  7. U vsech pytliku je neni skladem a objednat se neda? Chtela bych objednet bezovy s puntiky velky. Dekuji

    1. Když se budete na eshop dostávat přes naší hlavní stránku webu najdete oznámení, že je všechno zboží na eshopu, naskladněné pro duben, již vyprodané.
      Pokud se na eshop budete dostávat jinde z internetu, tak si toho nevšimnete. Eshop není aktivní, nelze si nic objednat, ceny a vzory najdete v samostatné sekci na webu. Znova budeme eshop doplňovat a spouštět v polovině května až vyexpedujeme již přijaté objednávky a nachystáme nové zboží. Děkujeme za pochopení.

Napsat komentář

Ivana Kohutová objednávky, e-shop
+420 603 938 888